5 Ağustos 2011 Cuma

BEYPAZARI AKŞEMSEDDİN OTEL

ESKİŞEHİR 4*ROOF GARDEN OTEL

2 GECE – 3 GÜN

1.Gün –
Sabah Saat: 06:00’da GİRNE BULVARI (Acenta Önü), 06:10’da BOSTANLI (İskele Önü Durakları), 06:15’de KARŞIYAKA (Anıt Önü), 06:30’da LOZAN (Atatürk Lisesi Önü), 06:45’de ÜÇYOL (Şehirlerarası Otobüs Ofisleri Önü), 07:00’de BORNOVA (Ege Üniversitesi Kampüs Önü)’den siz değerli konuklarımızı aldıktan sonra hareket ediyoruz. Kula, Uşak üzerinden yoldaki gerekli molaların ardından KÜTAHYA’ya ulaşıyoruz. KÜTAHYA’da göreceğimiz yerler; MACAR EVİ, ÇİNİ MÜZESİ, ARKEOLOJİ MÜZESİ, ULUCAMİİ. Burada ÇİNİ ÇARŞISI ‘na gidip Porselen ve Çini alış verişinin ardından, ESKİŞEHİR’e geçiyoruz. Öncelikle KURŞUNLU KÜLLİYESİ ‘nin görülmesinden sonra, ODUNPAZARI MEYDANI ve EVLERİ‘ni görüyor ve otelimize yerleşiyoruz. Akşam yemeği ve konaklama ESKİŞEHİR’deki otelimizde.

2.Gün – Sabah kahvaltımızı otelimizde aldıktan sonra otelimizden ayrılıyoruz. PORSUK ÇAYI kenarında sabah kahvelerimizi yudumladıktan sonra, (ekstra) dileyen konuklarımızda küçük motorlarla tur gerçekleştiriyoruz. Çarşılarında ünlü lüle taşı alışverişimizi de yaptıktan sonra, tarihi konakları, dar sokakları, arastası ile ünlü BEYPAZARI’na hareket ediyoruz. Öğle yemeğimizi ekstra olarak BEYPAZARI yöresel tadlarından oluşan menü eşliğinde aldıktan sonra turumuza başlıyoruz. Turumuz esnasında göreceğimiz yerler; KURŞUNLU CAMİ, ALAATTİN CAMİİ, BEYPAZARI EVİ, YAŞAYAN MÜZE, İNCİLİ CAMİ(Tahta Minareli Cami). Beypazarı kurusu ve Havuç lokumu alışverişimizi de yaptıktan sonra otelimize yerleşiyoruz. Akşam yemeğimizi BAĞEVİ’nde eğlence ve canlı müzik eşliğinde aldıktan sonra, otelimize dönüyor ve konaklıyoruz.

3.Gün –Sabah kahvaltımızın ardından, otelimizden ayrılıyor ve MUDURNU’ya hareket ediyoruz. Piliçleriyle ünlü, MUDURNU’da; KEYVANLAR KONAĞI, YILDIRIM BEYAZIT CAMİİ’ni gezip, yolculuğumuza devam ediyoruz. Daha sonra, GÖYNÜK’e geçiyoruz, GÖYNÜK’te, ZAFER KULESİ ‘ni, Fatih Sultan Mehmet’in hocası AKŞEMSEDDİN’in Türbesi, SÜLEYMAN PAŞA CAMİİ ‘ni ve HAMAMINI ve tarihi Göynük evlerini fotoğrafladıktan sonra, TARAKLI’nın içinden geçerek, CUMALIKIZIK’a ulaşıyoruz. Alışveriş ve serbest zamanın ardından yolculuğumuzu sürdürüyoruz. BALIKESİR, AKHİSAR güzergâhına müteakiben akşam saatlerinde İZMİR’e varıyoruz. Bir başka seyahate tekrar sizleri ağırlamak dileği ile vedalaşıyoruz.

TUR FİYATLANDIRMALARI NAKİT K.K. TEK SLİP 4 TAKSİT 6 TAKSİT 10 TAKSİT
2 KİŞİLİK ODA DA KİŞİ BAŞI 299 TL 318 TL 328 TL 335 TL 353 TL
TEK KİŞİLİK ODA 379 TL 403 TL 416 TL 425 TL 448 TL
ÇOÇUK (7-12 YAŞ) 229 TL 243 TL 251 TL 257 TL 271 TL
KOLTUK (0-6 YAŞ İÇİN) 115 TL 122 TL 126 TL 129 TL 136 TL

FİYATA DÂHİL HİZMETLER
- Lüks Araçlarla Ulaşım ve Çevre Gezileri
- Oteller’de Y.P. Konaklama
- Otelde Alınan Sabah Kahvaltıları (2) ve Akşam Yemekleri (2)
- Beypazarı’nda Akşam Yemeği ve Yöresel Eğlence
- Seyahat Sigortası Hizmet Paketi
- Profesyonel Rehberlik Hizmetleri
- İkramlar

FİYATA DÂHİL OLMAYAN HİZMETLERİMİZ
- Müze, Ören yeri, Milli park Giriş Ücretleri
- Öğle Yemekleri, Otel’de Alınan İçecekler
- İlk gün Yolda Alınan Sabah Kahvaltısı ve Molalar

-ESKİŞEHİR – 4*ROOF GARDEN OTEL -> http://www.roofgardenhotel.com (1 Gece)
-BEYPAZARI – AKŞEMSETTİN OTEL -> http://www.aksemseddinotel.com (1 Gece)

- Turlarımızdaki, hava, yol ve olağan üstü durumlardan ötürü değişiklik yapma hakkını acente saklı tutar.
- Turlarımızda, araç seçimi katılımcı sayısına göre belirlenmektedir.
- Çocuk indirimlerimiz 2 yetişkin ile birlikte konaklamak kaydı ile geçerlidir.
- Tur programı ACENTA kayıt sözleşmesi maddeleri ile bir bütündür.

MÜZE GİRİŞ MASRAFLARINIZI EN AZA İNDİRGEMENİZ İÇİN MÜZE KART ALMANIZI, ALDIĞINIZ GEÇİCİ MÜZE KARTLARINI TURA ÇIKMADAN ASLINA ÇEVİRMENİZİ TAVSİYE EDİYORUZ.