5 Ağustos 2011 Cuma

POLONEZKÖY-ŞİLE-AĞVA

MAŞUKİYE-SAPANCA GÖLÜ-GÖLCÜK-YEDİGÖLLER
AMASRA-SAFRANBOLU-ABANT-MUDURNU-GÖYNÜK

SAFRANBOLU Dahil, 3 ayrı yörede konaklama imkanı ile...

4 GÜN DOLU DOLU, KAPSAMLI TUR PROGRAMI

1 Gece Kocaeli 5*Emex Otel

1 Gece Çaycuma 100.Yıl Atatürk T.T.

1 Gece Safranbolu 3*Park Suite Otel

4 GECE – 4 GÜN

1.Gece –Saat: 20:30’da GİRNE BULVARI (Acenta Önü), 20:40’da BOSTANLI (İskele Önü Durakları), 20:45’de KARŞIYAKA (Anıt Önü), 21:00’da LOZAN (Atatürk Lisesi Önü), 21:15’de ÜÇYOL (Şehirlerarası Otobüs Ofisleri Önü), 21:30’de BORNOVA (Ege Üniversitesi Kampüs Önü)’den siz değerli misafirlerimizi alarak yolculuğumuza başlıyoruz. BALIKESİR, SUSURLUK, BURSA üzerinden yolculuğumuzu sürdürüyoruz.

1.Gün – Sabah erken saatlerde feribot ile geçerek, yolculuğumuzu sürdürüyoruz. Yol üzerindeki bir tesiste kahvaltı molasının (ekstra) ardından, Beykoz üzerinden POLONEZKÖY’e ulaşıyoruz. Merkezinde vereceğimiz serbest zaman ve yürüyüş molasının ardından, POLONEZKÖY’den ayrılarak, İstanbul’un en ünlü sahillerinden birisi olan ŞİLE’ye geçiyoruz. ŞİLE’de kısa bir mola vererek bölge’nin ismiyle nam yapmış ŞİLE BEZİ alışverişi yapıyoruz. TARİHİ FENERİ ve sahilini kısa bir yürüyüş yaptıktan sonra yolculuğumuza devam ediyoruz. Marmara’nın en butik ve doğa ile iç içe olan sayfiye kasabalarından biri olan AĞVA’ya ulaşıyoruz. Kısa bir dinlenme molasından sonra, dileyen konuklarımızla ekstra olarak GÖKSU DERESİ’nde motorlarla tekne turu yapıyoruz. Ardından otobüslerimizdeki yerimizi alıp, AĞVA’dan ayrılıyoruz. Alabalık tesisleriyle ünlenmiş butik kasabalardan MAŞUKİYE’ye ulaşıyoruz. Doğa içerisinde benzersiz manzaraları fotoğraflıyoruz. Daha sonra, SAPANCA GÖLÜ kenarında, eşsiz manzarası seyri eşliğinde yürüyüş yapıyoruz. Daha sonra, otelimize doğru yol alıyoruz. Akşam yemeği ve konaklama KOCAELİ’ndeki otelimizde.

2.Gün – Sabah kahvaltımızı otelimizde aldıktan sonra, yola çıkıyoruz. BOLU’ya ulaşıyor, GÖLCÜK’e çıkıyoruz. Çam ormanlarıyla çevrili mesire yerinde manzaraya karşı akşam kahvelerimizi yudumluyoruz. Daha sonra BOLU merkeze inip, bizi bekleyen minibüslerimizle, BÜYÜK GÖL, KÜÇÜK GÖL, DERİN GÖL, SERİN GÖL, NAZLI GÖL, SAZLI GÖL ve İNCE GÖL isimli birbirinden harika yedi gölden oluşan, YEDİ GÖLLER‘e gidip öğle yemeğimizi (ekstra) bu doğa harikası yerde alıyoruz. Minibüslerle tekrar indikten sonra, bastonlarıyla ünlü DEVREK üzerinden ÇAYCUMA’ya gidiyoruz. Doğa ile iç içe bir tatil köyü olan ÇAYCUMA’daki turistik tesislere yerleşiyoruz. Akşam yemeği ve konaklama otelimizde.

3.Gün – Sabah kahvaltımızı otelimizde aldıktan sonra, yola çıkıyoruz. BARTIN’dan geçerek, FATİH ‘in ilk gördüğünde ÇEŞMİ CİHAN (DÜNYANIN GÖZLERİ) dediği AMASRA‘ya gidiyoruz. AMASRA KALESİ, ROMA KÖPRÜSÜ, ÇEKİCİLER ÇARŞISI gezilerimizin ardından, limanında serbest zaman alıyoruz. Öğle yemeğini (ekstra) AMASRA’da aldıktan sonra, Müzekent SAFRANBOLU’ya geçiyoruz. Eski şehri HIDIRLIK TEPESİ’nden seyredip, KAYMAKAMLAR EVİ, CİNCİ HANI, KÖPRÜLÜ CAMİİ, ESKİ TÜRK EVLERİ‘ni gezip, YEMENİCİLER ARASTASI’nda alış veriş fırsatı buluyoruz. Kısa bir serbest zamanın ardından, SAFRANBOLU’daki otelimize yerleşiyoruz. Akşam yemeği ve konaklama otelimizde.

4.Gün – Sabah kahvaltımızı otelimizde aldıktan sonra, yola çıkıyoruz. BOLU üzerinden, denizden yüksekliği 1350 m. olan çevresi ÇAM, KAYIN, GÖKNAR Ormanlarıyla çevrili ABANT gölüne çıkıyoruz. Göl kenarında kısa bir yürüyüş yapıp, köylü tezgâhlarından alışverişimizi yapıp turumuzu tamamlıyoruz. Daha sonra, MUDURNU ‘ya hareket ediyoruz. KEYVANLAR KONAĞI’nı, YILDIRIM BEYAZIT CAMİİ’ni görüp, tarihi evleri arasındaki gezimizin ardından, GÖYNÜK’e doğru alıyoruz. GÖYNÜK’te, ZAFER KULESİ‘ni, Fatih Sultan Mehmet’in hocası AKŞEMSEDDİN’in Türbesi, SÜLEYMAN PAŞA CAMİİ‘ni ve HAMAMINI ve tarihi Göynük evlerini fotoğrafladıktan sonra, PAMUKOVA üzerinden yolculuğumuzu sürdürüyoruz. BURSA, BALIKESİR, MANİSA üzerinden kısa molalar vererek, akşam saatlerinde İZMİR’e varıyoruz. Bir başka seyahatimşzde tekrar sizleri
ağırlamak dileği ile vedalaşıyoruz.

TUR FİYATLANDIRMALARI NAKİT K.K. TEK SLİP 4 TAKSİT 6 TAKSİT 10 TAKSİT
2 KİŞİLİK ODA DA KİŞİ BAŞI 399 TL 422 TL 439 TL 449 TL 473 TL
TEK KİŞİLİK ODA 529 TL 563 TL 582 TL 595 TL 627 TL
ÇOÇUK (7-12 YAŞ) 299 TL 319 TL 329 TL 336 TL 354 TL
KOLTUK (0-6 YAŞ İÇİN) 149 TL 159 TL 164 TL 168 TL 177 TL

FİYATA DÂHİL HİZMETLER
- Lüks Araçlarla Ulaşım ve Çevre Gezileri
- 3 Gece Oteller’de Y.P. Konaklama
- Otelde Alınan Sabah Kahvaltıları (3) ve Akşam Yemekleri (3)
- Feribot Geçişi

- İlk gün Yolda Alınan Sabah Kahvaltısı ve Molalar
- Yedigöller Minibüs Ücreti
- Ağva Motor Ücreti

- KOCAELİ -> 5* EMEX OTEL www.emexotelkocaeli.com (1 Gece)
- ÇAYCUMA -> 100.YIL ATATÜRK HİZMET KÖYÜ www.ataturkhizmetkoyu.com (1 Gece)
- SAFRANBOLU -> 3*PARK SUITE OTEL www.parkhotel.com.tr (1 Gece)

- Turlarımızdaki, hava, yol ve olağan üstü durumlardan ötürü değişiklik yapma hakkını acente saklı tutar.
- Turlarımızda, araç seçimi katılımcı sayısına göre belirlenmektedir.
- Çocuk indirimlerimiz 2 yetişkin ile birlikte konaklamak kaydı ile geçerlidir.
- Tur programı ACENTA kayıt sözleşmesi maddeleri ile bir bütündür.

MÜZE GİRİŞ MASRAFLARINIZI EN AZA İNDİRGEMENİZ İÇİN MÜZE KART ALMANIZI, ALDIĞINIZ GEÇİCİ MÜZE KARTLARINI TURA ÇIKMADAN ASLINA ÇEVİRMENİZİ TAVSİYE EDİYORUZ.