5 Ağustos 2011 Cuma

AÇIK-KAPALI HAVUZ
HAMAM-SAUNA-FITNESS

3 GECE – 4 GÜN

1.Gün – Sabah Saat: 07:00’da ACENTA (Karşıyaka Girne Bulv.) ‘dan, Saat: 07:15’de KARŞIYAKA (Anıt Önü) ‘dan, Saat: 07:30’de LOZAN (Atatürk Lisesi Önü) ‘dan, Saat: 07:45’de ÜÇYOL (Otobüs Firmaları Önü) ‘dan yolcularımızı alarak turumuza başlıyoruz. Sabah kahvaltısı molamızı tesislerinden birinde aldıktan sonra AYDIN güzergâhından yolculuğumuzu sürdürüyoruz. ANTALYA merkez’de ve KALEİÇİ mevkiinde kısa bir mola vererek şehri tanıma imkânı buluyoruz. Kısa bir serbest zamanın ardından, LARA’daki denize sıfır konumdaki otelimize yerleşiyoruz. Otelin aktivitelerinden açık-kapalı havuzundan, hamamından, saunasından faydalanarak günün yorgunluğunu atabiliriz. Akşam yemeği ve konaklama otelimizde.

2.Gün – Sabah kahvaltısından sonra otelden ayrılarak çevreyi tanımak için tura çıkıyoruz. Öncelikli olarak; 18mt yükseklikten dökülen küçük şelaleciklerle birbirine bağlı 7 gölcükten oluşan, 2 km’lik kanyon içerisindeki KURŞUNLU ŞELALESİ’ne gidiyoruz. Seyir alanları, yürüyüş patikaları doğanın tadını çıkaracağımız bu tabiat harikasından sonra DÜDEN ŞELALESİ’ne geçiyoruz. Düden Şelalesinde vereceğimiz kısa bir serbest zamanın ardından otelimize dönüyoruz. Akşam yemeği saatlerine kadar otelimizin aktivitelerinden faydalanabiliriz. Akşam yemeği ve konaklama otelimizde.

3.Gün – Sabah kahvaltımızı otelimizde aldıktan sonra, Akdeniz’in en uzun sahiline sahip olan ALANYA’ya hareket ediyoruz. Yol güzergâhında, Türkiye’nin en iyi korunmuş antik tiyatrosuna sahip ASPENDOS ‘u geziyoruz. Daha sonra Alanya ‘ya ulaşıp, Astım hastalığına iyi gelmesi ile bilinen DAMLATAŞ MAĞARASI ‘ nı gezip, KIZILKULE ‘yi görüyoruz. Yemek için serbest zamanın ardından, DİM ÇAYI ‘na gidip vadinin otantik ve doğal ortamında çaylarımızı yudumluyoruz. Antalya ‘ya dönerken, turumuzdaki son şelale olan MANAVGAT ŞELALESİ ‘ni görüyoruz. Çok yakın mesafedeki SİDE ‘ye geçip APOLLON TAPINAĞI, AGORA, ANTİK SOKAK ve dükkânları geziyoruz. Daha sonra otelimize dönüyoruz. Akşam yemeği ve konaklama otelimizde.

4.Gün – Sabah kahvaltısından sonra otelimizden ayrılıp, EĞİRDİR‘e hareket ediyoruz. Yol güzergâhımızda KARACAÖREN BARAJI ‘nı seyredip, EĞİRDİR ‘e ulaşıyoruz. EĞİRDİR GÖLÜ kenarında serbest zaman alıyoruz. Daha sonra, BURDUR GÖLÜ manzarası eşliğinde, İzmir ‘e doğru yola çıkıyoruz. SALDA GÖLÜ kenarında akşamüstü çaylarımızı yudumladıktan sonra, DENİZLİ üzerinden ulaştığımız İZMİR ‘de bir başka organizasyonda buluşmak ümit ve dileğiyle ayrılıyoruz.

TUR FİYATLANDIRMALARI NAKİT K.K. TEK SLİP 4 TAKSİT 6 TAKSİT 10 TAKSİT
2 KİŞİLİK ODA DA KİŞİ BAŞI 439 TL 465 TL 482 TL 493 TL 519 TL
TEK KİŞİLİK ODA 569 TL 605 TL 625 TL 639 TL 673 TL
ÇOÇUK (7-12 YAŞ) 349 TL 371 TL 383 TL 392 TL 413 TL
KOLTUK (0-6 YAŞ İÇİN) 139 TL 147 TL 152 TL 156 TL 164 TL

*- LARA, ANTALYA - Dedeman Antalya Hotel & Convention Center -> www.dedeman.com (3 Gece)

- Turlarımızdaki, hava, yol ve olağan üstü durumlardan ötürü değişiklik yapma hakkını acente saklı tutar.
- Turlarımızda, araç seçimi katılımcı sayısına göre belirlenmektedir.
- Çocuk indirimlerimiz 2 yetişkin ile birlikte konaklamak kaydı ile geçerlidir.
- Tur programı ACENTA kayıt sözleşmesi maddeleri ile bir bütündür.

MÜZE GİRİŞ MASRAFLARINIZI EN AZA İNDİRGEMENİZ İÇİN MÜZE KART ALMANIZI, ALDIĞINIZ GEÇİCİ MÜZE KARTLARINI TURA ÇIKMADAN ASLINA ÇEVİRMENİZİ TAVSİYE EDİYORUZ.