7 Ağustos 2011 Pazar

İZMİR ÇIKIŞLI BODRUM TURU 1 /TURLARI /4* HOTELDE 3 GECE-4 GÜNDÜZ HERŞEY DAHİLKEYFİ /475 TL

1.GÜN: İZMİR – BODRUM
Turumuz sabah saat 08:00’da Karşıyaka, 08:30’da Alsancak Sevinç Pastanesi, 08:45’te Konak Sabancı Kültür Merkezi, 09:00’da ÜÇYOLDAN’dan Müşterilerimizi alıp Bodruma yola çıkıyoruz. Yolculuğumuz esnasında çeşitli molalar vererek otelimize ulaşıyor ve otel olanaklarından yararlanmak ve deniz için serbest zaman veriyoruz. Akşam yemeği ve geceleme otelimizde.

2.GÜN BODRUM GEZİSİ
Otelimizde alacağımız sabah kahvaltımızın ardından Bodrum şehir turuna çıkıyoruz, sırasıyla Su Altı Arkeoloji Müzesi, Kale, Tiyatro ve Alış veriş için serbest zaman ayırdıktan sonra Bodrum Yarımadası turumuza çıkıyoruz. Görülecek yerler arasında Yalıkavak, Turgutreis, Karaincir, Gümüşlük Koyu, Bitez Yalısını geziyoruz Akşam Otel’e dönüyoruz. Akşam yemeği ve konaklama otelimizde.

3.GÜN :BODRUM
Otelimizde alacağımız kahvaltımızın ardından Tekne turuna çıkıyor (Extra) ve bodrum’un eşsiz koylarını denizden tanıma imkanı buluyoruz. Tekne turumuza katılmak istemeyen misafirlerimiz otelde kalarak otel olanaklarından veya deniz, güneşin keyfine varabilirler. Akşam yemeği ve geceleme otelimizde.

4.GÜN BODRUM – İZMİR
Sabah otelde alacağımız kahvaltının ardından otelimizde çıkış işlemlerimizi tamamlayıp sırasıyla gezilerimizi yaptıktan sonra Öğle yemeğimiz akşam saatlerinde

Ücrete Dahil Olan Hizmetler:
.Tüm Ulaşım Hizmetleri
. 4*hotelde 3 gece herşey dahil(sabah-öğle-akşam yemekleri(alkollü alkolsüz yerli içecekler limitsiz)- konaklama
. rehberlik hizmetleri
.Araç içi ikramlar

ÜCRET:450TL

ÜCRETE DAHİL OLMAYAN HİZMETLER :

* Kişisel Harcamalar
*Müze ve ören yeri girişleri
*otelde alınacak ekstralar
*seyhat sigortası zorunlu (10 tl)
*istege bağlı tekne turu(35 tl yemeksiz)/teknede alınacak içecekler
*GECE DİKODA EĞLENCE

SKOPJE  TRAVEL AGENCY GÜVENCESİ İLE

TEL:05054862738-0532 5938743

ULAŞIM BİLGİLERİ:17 KİŞİLİK GRUPLARDA MİD BUS(VOLSVAGEN VOLT,(2005-6-7-8-9 MODEL)/20- 27 KİŞİLİK GRUPLARDA (TURQUAZ,SULTAN/
35-46 KİŞİLİK GRUPLARDA:-SAFİR-403 OTOBÜSLE seyhat edilecektir.

Copyright © - Web sitemizde bulunan tüm turların program içeriklerinin telif hakları ases travel'e ait olup izinsiz kopyalanıp kullanılamaz veya çoğaltılamaz. Aksi durumda yasal işlemlere tarafımızdan başvurulacaktır.

İZMİR ÇIKIŞLI ŞEKER BAYRAMI BODRUM TURU 2 /TURLARI

BODRUM MERKEZ, TURGUTREİS, GÜMÜŞLÜK, BİTEZ,
BODRUM KALESİ, BAFA GÖLÜ

Bayram'da Bir Bodrum Klasiği.. Tatil Devam Ediyor..

the ELITE HOTELS & SPA (Yalıkavak)

www.theelitehotel.com

Her Şey Dâhil Konaklama 0-12 Yaş ÜCRETSİZ!
“Havuz, Sauna, Hamam, Masaj Salonu, Fitness”

29 AĞUSTOS 2011 – 01 EYLÜL 2011

3 GECE – 4 GÜN

Tur Programı
Dahil Olan/Olmayan Hizmetler
Oteller Hakkında Bilgi
Tur Fiyatlandırması
Önemli Notlar

1.Gün – 29 Ağustos 2011 – Pazartesi
Sabah Saat: 07:30’da ACENTA (Karşıyaka Girne Bulv.) ‘dan, Saat: 07:45’de KARŞIYAKA (Anıt Önü) ‘dan, Saat: 08:00’de LOZAN (Atatürk Lisesi Önü) ‘dan, Saat: 08:15’de ÜÇYOL (Otobüs Firmaları Önü) ‘dan yolcularımızı alarak turumuza başlıyoruz. Yol üzerinde ekstra olarak VARAN dinlenme tesislerinde sabah kahvaltısı molası veriyoruz. Ardından yolumuza devam ediyor, öğle saatlerinde otelimizde oluyoruz. Otelimiz YALIKAVAK’da denize sıfır konumda THE ELITE OTEL. Öğle yemeğimizi otelimizde alıyor ve otelimizin aktivitelerinden faydalanıyoruz. Otelin havuzundan, denizinden faydalanarak günün yorgunluğunu atabilirsiniz. Akşam yemeğimizi otelimizde aldıktan sonra, geceliyoruz.

2.Gün – 30 Ağustos 2011 – Salı
Sabah kahvaltımızı otelimizde alıp, öğle yemeğine kadar otelin aktivitelerinden faydalanıyoruz. Öğle yemeğimizi otelimizde aldıktan sonra TURGUTREİS’e hareket ediyoruz, rehberimiz eşliğinde gezdikten sonra GÜMÜŞLÜK koyuna uğruyoruz. Deniz kenarında kahvelerimizi yudumladıktan sonra BİTEZ’e gidiyoruz. BİTEZ’in mavi’nin her tonunu seyredebileceğimiz kıyısında kısa bir yürüyüş molasından sonra otelimize dönüyoruz. Akşam yemeği ve konaklama otelimizde.

3.Gün – 31 Ağustos 2011 – Çarşamba
Sabah kahvaltımızı otelimizde aldıktan sonra, öğle yemeği saatlerine kadar otelimizin aktivitelerinden faydalanabiliriz. Öğle yemeğimizi otelimizde aldıktan sonra, dileyen konuklarımızla BODRUM koylarını keşfetmek ve keyifli bir gün geçirmek için, tekne turuna çıkıyoruz. (ekstra) Dileyen konuklarımızda otelde kalarak, denizden, havuzdan faydalanabilirler. Akşam yemeği ve konaklama otelimizde.

4.Gün – 01 Eylül 2011 – Perşembe
Sabah kahvaltımızı otelimizde aldıktan sonra, BODRUM merkeze hareket ediyoruz. Tarihi BODRUM KALESİ’ni, BODRUM ANTİK TİYATRO’yu geziyoruz. Daha sonra SUALTI MÜZESİ’ne uğrayarak turumuzu tamamlıyoruz. Ardından yola çıkıyoruz ve yolumuz üstündeki BAFA GÖLÜ’ne ulaşıyoruz. Öğle yemeği molamızı BAFA GÖLÜ’nde keyifli bir şekilde aldıktan sonra, fotoğraf molası veriyoruz. Daha sonra SÖKE, ORTAKLAR güzergâhına müteakiben akşam saatlerinde İZMİR’e varıyoruz. Bir başkaTURİZM organizasyonda görüşmek üzere turumuzu noktalıyoruz.

TUR FİYATLANDIRMALARI NAKİT K.K. TEK SLİP 4 TAKSİT 6 TAKSİT 10 TAKSİT
2 KİŞİLİK ODA DA KİŞİ BAŞI 389 TL 413 TL 427 TL 437 TL 460 TL
TEK KİŞİLİK ODA 499 TL 530 TL 548 TL 560 TL 590 TL
ÇOÇUK (0-12 YAŞ) ÜCRETSİZDİR... / 2.ÇOÇUK TAM ÖDER...
KOLTUK (0-12 YAŞ İÇİN) 100 TL 106 TL 109 TL 112 TL 118 TL

FİYATA DÂHİL HİZMETLER
- Lüks Araçlarla Ulaşım ve Çevre Gezileri
- Otel’de HER ŞEY DÂHİL Konaklama
- Otelde Alınan Sabah (3) Öğle (3) ve Akşam Yemekleri (3)
- Konsepte Dâhil Olan Limitsiz İçecek ve İçkiler

- İlk gün Yolda Alınan Sabah Kahvaltısı ve Molalar
- Konsepte Dâhil Olmayan Yiyecek ve İçecekler
- Talepler Doğrultusundaki Tekne Turu

- BODRUM – YALIKAVAK -> the ELITE HOTEL & SPA -> http://www.theelitehotel.com/bodrum-hotel-tr.htm (3 Gece)

- Turlarımızdaki, hava, yol ve olağan üstü durumlardan ötürü değişiklik yapma hakkını acente saklı tutar.
- Turlarımızda, araç seçimi katılımcı sayısına göre belirlenmektedir.
- Çocuk indirimlerimiz 2 yetişkin ile birlikte konaklamak kaydı ile geçerlidir.
- Tur programı ACENTA kayıt sözleşmesi maddeleri ile bir bütündür.

MÜZE GİRİŞ MASRAFLARINIZI EN AZA İNDİRGEMENİZ İÇİN MÜZE KART ALMANIZI, ALDIĞINIZ GEÇİCİ MÜZE KARTLARINI TURA ÇIKMADAN ASLINA ÇEVİRMENİZİ TAVSİYE EDİYORUZ.