30 Haziran 2011 Perşembe

SAMSUN● ORDU ● GİRESUN ● TRABZON ● RİZE ● ZİGANA ● TORUL
UZUNGÖL ● AYDER ● HOPA ● BORÇKA ● KARAGÖL ● SARP ● SÜMELA

ZİGANA, UZUNGÖL, AYDER YAYLALARINDA KONAKLAMA AYRICALIĞI

1 Gece 4* Giresun New Jasmin Otel Konaklama..

3 Gece Zigana, Uzungöl, Ayder Yaylarında Konaklama..

5 GÜN (4 Gece Konaklamalı)

Sun Express Hava Yolları ile
Samsun Gidiş, Trabzon Dönüş..

1.GÜN: SAMSUN, FATSA, ORDU, GİRESUN
Saat: 06:00 ‘da Adnan Menderes Havalimanı‘da buluşuyoruz. SUN EXPRESS Hava yollarının XQ9140 sefer sayılı Saat: 07:10 uçuşu ile 1,5 saatlik yolculuğun ardından ilk gezi noktamız olan SAMSUN ‘a ulaşıyoruz. Ekonomik, ticari ve birçok alanda gelişmiş bu kentin, ünlü ATATÜRK HEYKELİ, BANDIRMA VAPURU gezileri sonrası ARKEOLOJİ MÜZESİ‘ni ziyaretimizin ardından, ÇARŞAMBA‘da YEŞİLIRMAK’ı geçip, FATSA, BOLAMAN üzerinden sahil yolunda mavi ve yeşilin muhteşem tonlarını yakalayarak PERŞEMBE‘ye ulaşıyoruz. Burada mitolojide argonot efsanesine mekân olan YASON(Iason) BURNU‘nda YASON KLİSESİ’ni(Aya Nikola) görüyoruz. Daha sonra ORDU‘da BOZTEPE ‘ye çıkıyoruz. 485 metre yükseklikte Muhteşem sahili ve vadileri kuşbakışı seyredip, fındığı ile ünlenmiş kıyı kentlerimizden GİRESUN‘a hareket ediyoruz. Akşamüzeri GİRESUN KALESİ ve TOPAL OSMAN ’ın Mezarını ziyaretimizin ardından, otelimize yerleşiyoruz. Akşam yemeği ve konaklama otelimizde.

2.GÜN: AKÇAABAT, MAÇKA, SÜMELA, TORUL, ZİGANA
Sabah kahvaltımızı otelde aldıktan sonra, TRABZON üzerinden MAÇKA yoluyla SÜMELA MANASTIRI‘na gidiyoruz. 1150 metre yükseklikte Altındere Milli Parkı sınırları içerisinde bulunan, halk arasında Meryem Ana Manastırı olarak ta bilinen bu eseri geziyoruz. Daha sonra, tarihi İpek Yolu‘nu izleyip, ünlü ZİGANA GEÇİDİ’nden geçerek TORUL ‘a gidiyoruz. Burada; Damlataşı şekilleri, dikit, sarkıtları ile görülmeye değer KARACA MAĞARASI ‘nı geziyoruz. Turumuzun sonunda, ZİGANA TATİL KÖYÜ ‘ne ulaşıp, Bungalov tipi evlerimize yerleşiyoruz. Akşam yemeği ve konaklama otelimizde

3.GÜN: HAMSİKÖY, OF, ÇAYKARA, UZUNGÖL
Sabah kahvaltı sonrası yayladan ayrılıp, Karadeniz’in en şirin köylerinden HAMSİKÖY’e geçiyor, buranın meşhur sütlacını tadıyoruz. Daha sonra Trabzon’dan OF’a gidiyoruz. Burada ÇAY üretimi hakkında bilgi alabileceğimiz, Çay Fabrikası ziyaretimizden sonra, Çaykara yolu ile 1090 m. yükseklikte etrafı tamamen çam ormanlarıyla kaplı vadinin tam ortasında bulunan UZUNGÖL ’e ulaşıyoruz. Öğle yemeğinin ardından, yapacağımız yürüyüşlerle bu doğa harikası yaylanın tadını çıkarıyoruz. Daha sonra, dileyen konuklarımızla hava durumuna göre LUSTRA, KARASTER yaylalarına ya da SARIKAYA, YENTE-PLADİ Yaylaları’na gidiyoruz. (ekstra) Akşam yemeği ve konaklama UZUNGÖL’deki otelimizde.

4.GÜN: ÇAYELİ, ARDEŞEN, ARHAVİ, HOPA, BORÇKA, KARAGÖL, SARP, AYDER
Sabah kahvaltı sonrası yayladan ayrılıp, sahil şeridinde ÇAYELİ, PAZAR, ARDEŞEN, FINDIKLI, ARHAVİ, HOPA üzerinden BORÇKA’ya varıyoruz. Ardından, öncelikle bir yeryüzü cenneti olan KARAGÖL’e ulaşıyoruz. Bu doğa harikası göl kenarında yürüyüşler yaparak, doğayı ve manzarayı fotoğraflıyoruz. Burada alacağımız serbest zamanın ardından, SARP’a doğru yol alıyoruz. SARP sınır kapısında Son Türk evini ve Gürcistan evlerini görüyoruz. Ardından Hemşin, Hala, Polovit, Elevit ve Tunca dereleri ile beslenen, Fırtına Dizisi’nin ve Sonbahar Filmi ‘nin de çekildiği, Ünlü FIRTINA DERESİ manzarası eşliğinde ÇAMLIHEMŞİN ‘den Hala Deresini takip edip 1350 M. yükseklikteki AYDER YAYLASI ‘na çıkıp, otelimize yerleşiyoruz. KALEGON mevkii ve GELİN TÜLÜ şelalesi gezilerimizin ardından. Dileyen konuklarımızla akşam yemeği saatlerine kadar yaylada yürüyüş yaparak yaylanın keyfini çıkarabilir, dileyen konuklarımız ekstra Kavron veya Zilkale turu yapabilirler. Akşam yemeği ve konaklama otelimizde.

5.GÜN: RİZE, TRABZON, İZMİR
Sabah kahvaltı sonrası yayladan ayrılıp, RİZE ‘ye hareket ediyoruz. Ünlü RİZE BEZİ alışverişi için serbest zamanın ardından, Ziraat Çay Bahçesi’ni geziyoruz. Daha sonra, TRABZON‘a hareket ediyoruz. Trabzon’da; serbest zaman verdikten sonra, Ayasofya Müzesi’ni geziyor ve Trabzon ’a özgü gümüş işleme sanatı örneği olan “Kazaziye”(hasır bilezik), alış verişi için serbest zaman alıyoruz. Ardından, şehri tepeden gören Soğuksu semtine çıkıp, Atatürk Köşkü‘nü geziyoruz. Çarşı merkezinde alacağımız serbest zamanın ardından TRABZON HAVALANI‘na geçip, gerekli işlemlerden sonra SUN EXPRESS HAVAYOLLARI’na ait XQ9123 sefer sayılı saat 20:20‘de İZMİR ‘e hareket ediyoruz. Ve turumuzun sonunda, bir dahaki organizasyonun’da buluşmak dileğiyle ayrılıyoruz.

Dahil Olan/Olmayan Hizmetler
FİYATA DÂHİL HİZMETLER
- Lüks Araçlarla Ulaşım ve Çevre Gezileri
- Otellerde ve Yayla Tesislerinde Y.P. Konaklama
- Otelde Alınan Sabah Kahvaltıları (4), Akşam Yemekleri (4)
- Yöresel Eğlenceler

- ZİGANA YAYLASI – ZİGANA TATİL KÖYÜ -> http://www.ziganatatilkoyu.com
- UZUNGÖL YAYLASI – İNAN KARDEŞLER OTEL -> http://www.inankardeslerotel.com
- AYDER YAYLASI – HAŞİMOĞLU OTEL -> http://www.hasimogluotel.com
* Otellerde kendi içerisinde yoğunluk ve özel tarih dönemlerinde değişiklik olabilmektedir..

Uçuş Hakkında Bilgi
-SUN EXPRESS HAVA YOLLARI GİDİŞ: İZMİR SAMSUN XQ9140 SAAT: 07:10 // DÖNÜŞ TRABZON İZMİR XQ9123 SAAT: 20:20

Sun Express Hava Yolları ile
Samsun Gidiş, Trabzon Dönüş..