12 Ekim 2011 Çarşamba

İZMİR ÇIKIŞLI KAPADOKYA TURU/ TURLARI/PUAN TUR GÜVENCESİ İLE/2 GECE -3 GÜNDÜZ/35O TL

İZMİR ÇIKIŞLI KAPADOKYA TURU/PROMOSYON/2 GECE -3 GÜNDÜZ/350 TLTur Programı
Saat:18:45’de GİRNE BULVARI (Acenta Önü), 19.00’da MAVİŞEHİR (Ege Park AVM Önü), 19:10’da BOSTANLI (İskele Önü Durakları), 19:15’de KARŞIYAKA (Anıt Önü), 19:30’da LOZAN (Atatürk Lisesi Önü), 19:45’de ÜÇYOL (Şehirlerarası Otobüs Ofisleri Önü), 20:00’de BORNOVA (Ege Üniversitesi Kampüs Önü)’den siz değerli konuklarımızı alıp, dünyaca ünlü peribacalarının bulunduğu, tabiat harikası KAPADOKYA ’ya hareket ediyoruz. Uşak, Afyon, Konya üzerinden sabah saatlerinde Aksaray 'a ulaşıyoruz.

1.Gün –Aksaray Orhan Ağaçlı Tesislerinde alacağımız (extra) sabah kahvaltısından sonra, İç Anadolu'nun en yüksek dağlarından biri olan Hasan Dağı 'nın eteklerindeki içerisinde 105 tane klise barındıran IHLARA VADİSİ yürüyüşümüzün ardından bölge tarihi ve o devirdeki sosyal yapıyı, yaşam tarzını gösteren yöredeki yer altı şehirlerinin en büyüğü DERİNKUYU Yeraltı şehrini geziyoruz. Öğle yemeğimizi GÜVERCİNLİK VADİSİ ’nde alıyoruz,.Daha sonra UÇHİSAR KALESİ ’nde Kızılırmak 'a doğru devam eden vadileri, Peri Bacalarını kuşbakışı seyrediyoruz. ZELVE’nin mahalleleri olan PAŞABAĞ VADİSİ, DEVRENT VADİSİ ‘nin eşsiz tarihi güzelliklerine tanık oluyoruz. Ardından otelimize yerleşiyoruz. Akşam yemeği ve konaklama otelimizde.2.Gün –Sabah kahvaltısından sonra, HACIBEKTAŞ ilçesine gidiyoruz. HACI BEKTAŞ-I VELİ türbesi, külliyesi ve BALIM SULTAN türbesi, NADAR AVLUSU, ASLANLI ÇEŞME ziyaretlerimizin ardından, AVANOS ‘ta ÇANAK ÇÖMLEK ATÖLYESİ' nde çömlekçilik hakkında bilgi alma ve alışveriş yapma fırsatı bulup, ÜRGÜP ’e gidiyoruz. Öğle yemeği ve şehir turu için aldığımız serbest zamanın ardından, Kapadokya ‘nın en güzel yerlerinden GÖREME AÇIK HAVA MÜZESİNİ gezip, Daha sonra Şarap yapımı hakkında bilgi almak için, TURASAN ŞARAP FABRİKASI 'nı geziyoruz. Akşamüzeri otelimize dönüyoruz. Akşam yemeği ve konaklama otelimizde. Dileyen konuklarımıza extra KAPADOKYA GECESİ.3.Gün –Sabah kahvaltısının ardından otelimizden ayrılıp; tarihi ipek yolu üzerindeki Selçuklu mimarisi hanlarından en büyüğü olan SULTANHANI kervansarayını ziyaret ediyoruz. Konya 'da MEVLANA MÜZESİ ve KÜLLİYESİ ziyaretimizin ardından İzmir’e doğru hareket ediyoruz, yoldaki gerekli molaların ardından, nadide şehrimize ulaşıp bir daha ki organizasyonda buluşmak ümidi ile ayrılıyoruz.ÜCRET:350 TL
Dahil Olan Hizmetler- Lüks Araçlarla Ulaşım ve Çevre Gezileri-
- İlk gün Yolda Alınan Sabah Kahvaltısı ve Molalar
- Türk Gecesi Eğlencesi

Tur Hakkında Notlar:
- Turlarımızdaki, hava, yol ve olağan üstü durumlardan ötürü değişiklik yapma hakkını acente saklı tutar.- Turlarımızda, araç seçimi katılımcı sayısına göre belirlenmektedir.- Çocuk indirimlerimiz 2 yetişkin ile birlikte konaklamak kaydı ile geçerlidir.- Tur programı ACENTA kayıt sözleşmesi maddeleri ile bir bütündür.